.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلوگاه وضعیت خوبی در استان ندارد/ توسکا چشمه قطب‌ گردشگری شرق مازندران
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به مشکلات مردم گلوگاه، گفت: گلوگاه در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شهرستان‌های دیگر مازندران وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش شمال نیوز، علی‌محمد شاعری در مراسم کلنگ‌زنی فاز دو بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی گلوگاه اظهار کرد: گلوگاه در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شهرستان‌های دیگر مازندران وضعیت خوبی ندارد.

وی افزود: با حمایت دستگاه‌های اجرایی باید تحولی را در شهرستان به وجود آوریم که یکی از شاخص‌هایی که در شهرستان گلوگاه بسیار پایین است بحث بهداشت و درمان است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه حسن روحانی نیز از محرومیت‌های شهرستان شناخت خوبی دارد، به همین دلیل برای توسعه خدمات درمانی، بهداشتی و سلامت در این منطقه دولت امتیازات خوبی اختصاص داده‌ که کلنگ‌زنی فاز دو بیمارستان ۶۴ تخت خوابی ثامن‌الائمه گلوگاه یکی از این عنایات است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس در مورد توسکا چشمه گلوگاه گفت: جنگل گلوگاه و توسکا چشمه شهرستان گلوگاه یکی از قطب‌های گردشگری شرق مازندران است که شهرداری گلوگاه مسئول مکان توسکا چشمه است.

شاعری اضافه کرد: فرماندار و شهردار نقطه اتصال بین مردم و دولت هستند، وقتی فرمانداری و شهرداری پر کار و تلاشگر باشند مردم از دولت راضی خواهند بود و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان نباید گِله‌گذاری کنند؛ باید مسئولان شهرستان‌ها جهادگر باشند و وظایف خود را بدانند و با پیگیری‌ها به خوبی وظیفه‌ خود را انجام دهند.

نماینده مردم نکا، گلوگاه و بهشهر در مجلس در پایان درمورد پروژه‌هایی که در بازه زمانی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اجرایی یا عملیات اجرای آن شروع می‌شوند، بیان کرد: در منطقه شرق مازندران ۱۴۰ پروژه در مدت هفته دولت تا دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند یا عملیات اجرایی آن شروع شده و یا کلنگ‌زنی می‌شوند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.